Již 100 let podporujeme české novináře.


Vytisknout

Zprávy

Rozpravy o českých médiích přijdou s tématem skryté reklamy

Pondělí, 9. duben 2018  |  napsal(a): v kategorii: Zprávy

Ve čtvrtek 26. 4. 2018 od 17:30 hodin se na Institutu komunikačních studií a žurnalistiky FSV UK (tradičně v místnosti 215) uskuteční další Rozpravy o českých médiích, tentokráte bude téma „Jak poznat skrytou reklamu na sociálních médiích“. Organizátoři akci tradičně přenášejí prostřednictvím služby youtube.  

Dokážete poznat skrytou reklamu na sociálních médiích? A je reklama ve tvorbě youtuberů, blogerů nebo na sociálních sítích snadno rozpoznatelná, nebo k tomu je třeba mít speciální know-how? Jaké jsou marketingové strategie značek, které prostor na sociálních médiích využívají? Není to neetické, když uživateli jsou hlavně děti a dospívající? A je reklama na sociálních médiích nějak (samo)regulovaná? Takové jsou hlavní otázky dalších Rozprav o českých médiích.

V průběhu večera poběží ukázky, na kterých si účastníci budou moci vyzkoušet, jestli skrytou reklamu poznají, nebo ne.

Pozvání do diskuse přijali: 
JAROSLAV KÁBELE, ředitel strategie a rozvoje ČTK, předseda Komise samoregulátora obsahu na internetu SPIR,
DENISA HEJLOVÁ, vedoucí Katedry marketingové komunikace a PR, IKSŽ FSV UK,
PETR SLÁDEČEK, CEO influencer partnerské sítě TUBRR.
Rozpravy moderuje děkanka FSV UK Alice Němcová Tejkalová.

Rozpravy budou vidět on-line vysílat živě na Facebooku i na YouTube kanálu Institutu komunikačních studií a žurnalistiky. V události na Facebooku lze průběžně sledovat aktuality k tématu i informace o diskutujících.

Dotazy či komentáře je možné posílat už teď na e-mail rozpravyomediich@gmail.com. Rozpravy o českých médiích pořádá Institut komunikačních studií a žurnalistiky FSV UK už od r. 2012, mediálními partnery jsou PRESSpektivy (Český rozhlas) a Evropská observatoř žurnalistiky (EJO). Více o Rozpravách se dočtete na http://rozpravy.fsv.cuni.cz/.


Komentáře k článku:

Přidejte komentář ↓

Přidejte komentář: