Již 100 let podporujeme české novináře.


Vytisknout

Zprávy

Reklamní kampaně v amerických televizích nezasahují podstatnou část publika, tvrdí studie

Úterý, 28. srpen 2012  |  napsal(a): v kategorii: Zprávy

Zajímavou studii zveřejnila společnost Stimulmedia, která se ve Spojených státech zabývá reklamou. Podle výsledků nezasáhnou kampaně inzerentů na amerických celoplošných televizních kanálech významnou část publika.

Stimulmedia využila dat organizace Nielsen and Kantar Media a přišla na základě toho se závěrem, že v mnoha případech vidí více než tři čtvrtiny inzertních produktů jen 20 % cílového publika.

Server European Journalism Centre uvádí jako příklad reklamní kampaň na tělový sprej za 6,3 milionu dolarů, kterou nevidělo 60 % lidí od 18 do 24 let, kteří tvořili cílové publikum. Podobně skončily i inzertní snahy nejmenované pojišťovací společnosti. Ta vynaložila na propagaci produktu bezmála 39 milionů dolarů. Přitom pětina všech lidí starších 20 let reklamu, která se vysílala v letos v průběhu června, vůbec neviděla.

Přestože se publikum do značné míry rozděluje napříč různými typy médií, nejvíce peněz je stále vynakládáno na televizní inzerci. Předpokládá se, že společnosti rozdělí letos na tyto účely v USA 64 miliard dolarů, což představuje nárůst o 39 % v porovnání s obdobím před pěti lety.

Výsledky studie od společnosti Stimulmedia nicméně naznačují trend, že televize nebude v dlouhodobějším hledisku schopna zasáhnout široké vrstvy lidí, což bude mít pravděpodobně za následek změny obchodních strategiích napříč celým mediálním průmyslem.


Komentáře k článku:

Přidejte komentář ↓

Přidejte komentář: